03-06-2019

Vi bliver taget seriøst                                                                    

”Kopenhagen Fur er et attraktivt brand, men med 200 administrative medarbejdere er vi en mindre virksomhed. Alligevel oplever vi, at vi bliver taget seriøst som kunde hos Remmer.”

Læs mere her                                                                    

                                                            

                                                                                                       


21-12-2018

Fremtidens virksomheder skaber mere værdi med færre ressourcer

At drive en fornuftig virksomhed kræver mange forskellige indsatser på strategisk såvel som taktisk niveau. Et snævert fokus kun på omkostninger er ikke nok. Fokuserer man derimod på systematisering, kernekompetencer og minimering af spild, vil det på sigt både føre til reduktion af omkostninger og forøgelse af medarbejdertilfredshed, når de ansatte oplever mere tid til det, de er bedst til

Læs hele artiklen her


                                                      

12-11-2018

Beregn din virksomheds potentiale for besparelser 

Innovative løsninger og nye muligheder inden for kontorforsyning betyder, at din virksomhed kan opnå store besparelser på kontorartikler. Remmers depotløsning er udviklet med det formål at minimere jeres Total Cost of Ownership, når det kommer til kontorforsyning – og med Remmers helt nye beregner kan du nemt se, hvor meget din virksomhed kan spare ved at vælge Remmer Depot® som forsyningsløsning.

Læs hele artiklen her


29-05-2018

HOFOR sparer 100.000 kr. om året                                                                    

HOFOR kørte udbud på kontorartikler, hvor de spurgte tre leverandører. Da de gjorde det hele op, vandt Remmer udbuddet. Remmer var stærkest både på vores løsning og på vores priser. I forhold til deres tidligere leverandør, så sparer de nu ca. 100.000 kr. om året. 

Læs mere her 

                                                                                                    


15-09-2017

LENOVO er ny kunde hos Remmer                                                                      

Vi har taget en kaffesnak med LENOVO Danmark, som her fortæller om deres oplevelser med vores løsninger. LENOVO er ny kunde hos os, men virksomheden overvejer allerede nu at benytte flere af vores løsninger – og årsagen dertil er ganske simpel: LENOVO sparer tid og får en mere struktureret arbejdsgang

Læs mere her 

                                                                                                 


01-08-2017

NORDEN har været kunde i mere end 10 år, vi har taget en snak med dem                                                                        

Dampskibsselskabet NORDEN fortæller om deres oplevelser med vores løsninger. NORDEN har været kunde hos os i mere end 10 år – og årsagen dertil er ganske simpel: NORDEN sparer tid og penge hver dag, og hverdagen bliver nemmere og bedre for medarbejderne.

Læs mere her 

                                                                                                  


06-07-2017

Citat fra kunde: 

"Jeg tænker så tit på, hvor glad jeg er for at handle med jer. 
Jeres Account Manager er altid utrolig seriøs, pligtopfyldende og en meget værdig repræsentant, en smuk Remmer profil. Min kontakt i kundeservice er altid meget hjælpsom, har smil i stemmen, er fuld af overskud, også en fantastisk profil for Remmer. Jeg tænker at hendes motto er: Det umulige tager bare lidt længere tid. Jeres chauffør kommer altid glad og fro med varerne, utrolig hjælpsom, bedre bud har jeg aldrig oplevet!"

Lotte Dreyer, Industriens Uddannelser


01-01-2016


Remmer vinder NCC på kontorartikler, toner og tryksager

Remmer har indgået en landsdækkende aftale med NCC. I aftalen er der levering til både afdelingskontorer, byggepladser og mindre sites som grusgrave og asfaltfabrikker. Aftalen bygger på gensidig tillid samt tilgængelighed for alle destinationer. Aftalen omhandler alt fra toner og papir til catering og tryksager. Alle afdelinger i NCC har dag-til-dag levering, og ydermere påtænker hovedkontoret i Søborg i nær fremtid, at etablere Remmer DEPOT® for større tilgængelighed for brugerne i huset. 


01-07-2015

Organisering af kontorartiklerne hos Chr. Hansen

Med opsætning af Remmer DEPOT® hos Chr. Hansen i Hørsholm, Avedøre, Roskilde og Gråsten har vi hjulpet med organiseringen af deres kontorartikler. Med en central placering af Remmer DEPOT® får de ikke blot et godt overblik over deres kontorartikler, de har ligeledes en god styring med deres sortiment. Foruden organisering, og sortimentsstyring, opnår de en stor besparelse i håndteringen af deres kontorartikler. I aftalen med Chr. Hansen og Remmer DEPOT® ligger der servicebesøg, hvor en servicekonsulent sørger for bestilling, vedligeholdelse, og opfyldning af deres depoter.


 



01-06-2015

Ritzaus Bureau har opnået større overblik

Med opsætning af Remmer DEPOT® har Ritzaus Bureau opnået et større overblik over deres kontorartikler samt tryksager. Fra deres centralt oprettede lokation kan alle medarbejdere forsyne sig med de produkter de har behov for. Remmer DEPOT® har sikret at Ritzaus Bureau i dag køber mere ensartet samt at deres varer altid er på lager, når de har behov for dem. Ydermere har Ritzaus Bureau kunnet outsource håndteringen, så de i dag kan bruge tiden på andre interne konstruktive opgaver. Med Remmer DEPOT® har Ritzaus Bureau nedbragt mængden af kontorartikler og bredden på sortimentet – det er gjort ved en proaktiv og god dialog mellem Remmer & Ritzaus Bureau.



 

ee837c986570ffd51934fd4b601d0aa1