Remmer Depot


Med Remmer Depot® kan I styre forbruget ind på et fast sortiment og
opnå store besparelser på både vareforbrug og håndteringstid.

 

Få smartere forsyninger til jeres virksomhed med REMMER Depot®. I tæt samarbejde med jer, skræddersyr vi et depot med et stamsortiment af produkter, der altid skal være til rådighed for jeres medarbejdere.

Herefter vælger I, om I selv ønsker at håndtere jeres depot fremadrettet, eller om I ønsker fuld servicering af Remmer.

Virksomheder med flere end 50 ansatte kan gratis få Remmer til at stå for al håndtering, hvor vi fylder depotet og sørger for, at I altid har det aftalte til rådighed i rette mængde, kvalitet og pris. Samtidig sørger Remmer blandt andet også for al udpakning samt korrekt bortskaffelse af emballage og brugte varer som eksempelvis batterier eller blækpatroner.

I kan således fokusere fuldt ud på jeres virksomheds forretningsområde, fordi I med REMMER Depot® får orden, overblik og overskud. Og dertil kommer også helt konkrete økonomiske besparelser.

Med REMMER Depot styres forbruget ind på et fast sortiment. Det medfører en besparelse på cirka 25% på virksomhedens vareforbrug og hertil kommer besparelsen på håndtering. Minimum 75% af en virksomheds bestillinger af kontorartikler er hyppige genbestillinger. Med totalløsningen REMMER Depot® spares netop disse 75% af jeres håndteringsomkostninger. Ofte udgør håndteringsomkostningerne en større udgift end vareforbruget.




Konkrete fordele med Remmer Depot®:

Levering på forhånd med leverandørstyret depot
 • I får et stamsortiment af produkter, som er skræddersyet til jeres behov
 • Produkterne leveres, før I har brug for dem – i rette mængde, kvalitet og pris 
 • Depotet forsyner jer med 75% af jeres totale forbrug
 • I kan vælge at håndtere depotet selv, eller I kan lade os gøre det
 • I kan altid bestille produkter, der er ud over stamsortimentet fra dag til dag

Store besparelser med kontrolleret forbrug 
 • I får styret forbruget ind til det ønskede stamsortiment 
 • I sparer cirka 25% på hele jeres vareforbrug 
 • I undgår fejlkøb samt ukurante varer, og betaler kun for de varer, der bliver brugt 
 • I er sikret prisgaranti og fragtfri levering uanset ordrestørrelse

Store besparelser med serviceret opfyldning 
 • Jeres håndteringstid koster ofte mere end vareforbruget 
 • Vælger I selv at passe depotet nedbringes håndteringstiden markant
 • I sparer cirka 75% af jeres håndteringstid ved helt at lade os passe depotet 
 • Reduceret egenhåndtering giver jer bedre ressourceudnyttelse og overskud
 • Med ekstern håndtering slipper I for praktisk og administrativt besvær 
 • I sparer penge på fakturahåndtering, med en faktura om måneden

Brugervenlighed med orden og overblik
 • I skal ikke længere lede efter tingene, forstyrre en kollegaer eller gå forgæves 
 • I skal ikke sætte jer ind i, hvilke produkter der skal bestilles eller hos hvem
 • I skal ikke bruge tid på at ordremodtage, udpakke ud og bortskaffe emballage
 • Jeres medarbejdere får tid til det, som er deres egentlige opgave

Fleksible løsninger med en dedikeret samarbejdspartner
 • Hver virksomhed, sit behov – vi sammensætter depotet specifikt til jer 
 • I får branchens største sortiment med levering på forkant eller fra dag til dag 
 • Hvis I har særlige ønsker uden for sortiment, skaffer vi det gerne
 • Vi yder enten fuld servicering eller delvis håndtering efter jeres specifikke behov
 • I har altid den samme kontaktperson hos os med single point of contact 
 • I får altid svar fra os inden for 24 timer

Grønne fordele med miljøvenlige leverancer
 • Sammen skåner vi miljøet, fordi der bliver langt færre leverancer og fakturaer 
 • I får et stort udvalg af miljøvenlige produkter 
 • I oplever intet spild eller overforbrug, fordi I kun betaler for det I bruger
 • Vi genanvender emballage til vores leverancer 
 • Jeres varer leveres af ISO-certificerede fragtmænd


Hertil kommer de sædvanlige fordele hos Remmer...

<<

Book møde

Læs mere